مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 27
حجم 65 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی فیزیک

توضیحات کامل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

مقدمه مبانی نظری تحقیق کیفیت ارتباط :

 

مفهوم کیفیت ارتباط

 

تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری

هنینگ تورائو و لی (1997) پیشنهاد داد که RQ نشان دهنده‌ی ارتباط بین مشتری و مؤسسه است، و این ارتباط به سطح رضایت مشتری بستگی دارد. لی و کیم (2009) اشاره کردند که RQ تعامل کیفیت بین مؤسسه و مشتری است و می‌تواند به گسترش ارتباطات بلندمدت کمک کند. کراسبی و همکاران (1990) دریافتند هنگامی که پرسنل فروش بر RQ تأکید می‌کنند، می‌توانند عدم امنیت و عدم اطمینان تجربه شده توسط مشتری را کاهش دهند. بدین صورت این می‌تواند باعث ایجاد اعتماد در مشتری و اطمینان در عملکرد آتی پرسنل فروش شده، و بر تعاملات مشتری در آینده اثر خواهد گذاشت.کومار و همکاران (1995) پیشنهاد دادند که RQ اعتماد، تعهد، کشمکش، توقعات پیوستگی، و تمایل به سرمایه‌گذاری مشتری را بازتاب می‌دهد. اسمیت (1998) پیشنهاد داد که عوامل مختلفی به RQ کمک می‌کنند. ارتباط بین مشتری و شرکت 47 ارتباط مثبتی با قدرت رضایت و انتظارات دوجانبه در هردو طرف دارد. گاربارینو و جانسون (2009) اشاره کردند که RQ شامل رضایت، اعتماد و تعهد، جنبه‌هایی است که اثر مثبتی بر تعاملات آتی مشتری دارند. 

 

 

 

اندازه گیری کیفیت ارتباط 

RQ شاخص مهمی برای ارزیابی قدرت ارتباط بین عرضه کننده و مشتری است. محققان بسیاری بر این باورند که اعتماد، رضایت و تعهد مشتری عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. برای مثال، کراسبی و همکاران (1990) و تم و وونگ (2011) پیشنهاد کردند که رضایت و اعتماد جنبه‌های کلیدی از RQ هستند؛ مور و اسپکمان (1996)، مورگان و هانت (1994) و سانچز گارسیا و همکاران (2007) اشاره کردند که اعتماد و تعهد عوامل کلیدی در ارزیابی RQ هستند. چاکرابارتی و همکاران (2007)، گاربارینو و جانسون (2009)، ایونس (2004)، دوبیسی (2006) و اسمیت (1998) نتیجه گرفتند که RQ با رضایت، اعتماد و تعهد شکل می‌گیرد. بنابراین، این مطالعه سه آیتم بالا را برای سنجش RQ یکپارچه می‌کند. بخش‌های زیر این عوامل را با جزییات بیشتر تشریح می‌کنند. 

 

 

 

اعتماد بدین معناست که مشتریان باور دارند پرسنل فروش به آنها سود و خدمت بلند مدت می‌رسانند (کروسبی و همکاران، 1990). دانی و کنون (1997) اشاره کردند که اعتماد شهرت و سطح مراقبت نشان داده شده توسط طرف مقابل است که توسط تصمیم گیرنده در هدف مورد اعتماد تشخیص داده شده و شامل شهرت هدف و مراقب فیزیولوژیکی می‌باشد. گاربارینو و جانسون (2009) براین تفکر هستند که اعتماد، اطمینان مشتری به کیفیت و قابلیت اطمینان خدمت ارایه شده توسط سازمان است. لی و کیم (2009) اندیشیدند که اعتماد سطحی از اطمینان و تمایل در فکر یک مشتری است. یعنی اعتماد مشتری به اطمینان و تمایل به تعامل با یک شرکت بستگی دارد و چنین تمایلی ریشه در قابلیت اطمینان، یکپارچگی و صداقت شرکت دارد (مورمان و همکاران 1993). 

 

 

 

رضایت مشتری به معنای رضایت مشتری طی یا پس از خرید یک محصول یا خدمت، تعامل با پرسنل خدمت‌گذار و کل تجریه ارایه شده توسط شرکت در مقایسه با شرکت‌های دیگر است (سلنس 1993). وستبروک (1980) اشاره کرد که رضایت یک فرایند تشخیص و ارزیابی است که در آن مشتریان تجربه‌های حقیقی خود را با انتظارات پیشین خود مقایسه می‌کنند. اگر محصولی این انتظارات یا بیشتر از آن را برآورده کند، مشتری احساس رضایت می‌کند. بیردن و تیل (1983) و اولیور و همکاران (1997) اندیشیدند که رضایت مشتری به معنای سطح دوست داشتن یا نداشتن پس از مصرف است، که حالتی کاملاً مبتنی بر تجربه است. بنابراین، رضایت کلی مشتری یک عامل تعیین کننده کلیدی RQ است. تعهد مشتری برای حفظ ارتباط با طرف مقابل بسیار مهم است. تعهد به ارتباط از سمت هر دو شریک یک عامل کلیدی برای موفقیت RQ در طولانی‌ مدت است و به بهبود مزایای بلندمدت کمک می‌کند (مورگان و هانت 1994). مورمان و همکاران (1993) و گودمان و دیون (2011) بر این اندیشه‌اند که تعهد هنگامی رخ می‌دهد که یکی از شرکا می‌خواهد به ارتباط ادامه داده و آن را تقویت کند. اندرسون و ویتز (1991) پیشنهاد کردند که تعهد شامل تمایل به توسعه یک رابطه پایدار، تمایل به از خودگذشتگی‌های کوتاه مدت برای ارتباط با دوام و داشتن اطمینان از پایداری رابطه است. 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری کیفیت ارتباط

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

2-3- کیفیت ارتباط    3
2-3-1- تعریف کیفیت ارتباط در مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-3-2- اندازه گیری کیفیت ارتباط    3
2-3-3- نتایج حاصل از کیفیت ارتباط با مشتری    5
2-3-3-1- ميزان خريد    5
2-3-3-2- ارتباط مستمر    6
2-3-3-3- گفتههاي شفاهي (گفتههاي مردم كوچه و بازار)     6
2-3-4- انواع مشتری    8
2-3-4-1- انواع مشتری از جنبه میزان رضایتمندی آنها    8
2-3-4-2- انواع مشتری از نظر رفتار    10
2-3-4-3- انواع مشتری از نظر قدمت    10
2-3-4-5- انواع مشتری از نظر میزان درآمد و سودآوری    11
2-3-5- بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت ارتباط    12

 

پیشینه تحقیق در مورد کیفیت ارتباط

 

منابع
 

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دریافت نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

خرید مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از download

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

خرید پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از www

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دریافت پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

خرید فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دانلود نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از pdf

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

خرید نمونه سوال مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

خرید فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از word

دریافت تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دانلود مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دانلود فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دانلود پروژه مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دریافت کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دانلود فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دریافت مقاله مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دریافت فایل pdf مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

خرید کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دانلود کارآموزی مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

دریافت فایل word مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free

خرید تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط از free


مطالب تصادفی